Otázky profesionálů

Jaké materiály musíme dodat k tvorbě webových stránek?

K výrobě webových stránek je vhodné znát svou cílovou skupinu, mít zhotovený firemní logotyp, design manuál, obchodní texty, produktové fotografie, popis výrobků či služeb nebo podnikové činnosti. Všechno z těchto věcí výrazně sníží celkovou cenu výroby. Pokud takové materiály nemáte, pomůžeme Vám je vyrobit a zpracovat.

Kdy mohu očekávat první úspěchy webových stránek?

Toto období je závislé na délce výroby a preciznosti zpracování. Po umístění zhotovených stránek na web přichází ještě celá řada operací. Je nutné budovat zpětné odkazy z hodnotných webů (link building). Roboti indexují nové, nebo nově upravené stránky do cca čtyř týdnů, první posunutí v pozicích zaznamenáte přibližně do dvou měsíců. Dostat se na první pozici může trvat i několik měsíců spojených s intenzivní činností – analýzy, měření návštěvnosti, dodatečné úpravy, monitoring. Zvýšení úspěchu za toto čekání stojí.

Můžete se mi starat o internetovou kampaň?

Správa internetové kampaně je samozřejmě jednou z běžně poskytovaných služeb Studia 20. Podrobnou dohodou definujeme cíle internetové kampaně, kterých chcete dosáhnout a nástroje, které budou využity.

V čem se liší Studio 20 od konkurence?

Zásadní rozdíl je v našem přístupu ke klientům. Toužíme uspokojit zájem klientů, podporujeme je na cestě k úspěchu. Našim klientům nabízíme pouze takovovou webovou službu, na které vydělají. Neslibujeme nemožné. Netaháme ze zákazníků zbytečné investice, ale pomáháme jim investovat efektivně.  Vždy dodržujeme pravidlo kladného konverzního poměru.

Co je to bezbariérový web a o kolik je jeho výroba nákladnější?

Splněním všech parametrů přístupnosti tvoříme web i pro skupinu uživatelů, kteří jsou nevidomí.  Jedná se o doplnění alternativních popisků grafických prvků nebo vhodných textových popisků, odpovídajících či popisujících smysl grafického prvku a to i tehdy, jsou-li určeny k navigaci na stránkách. Hlasový výstup nevidomému uživateli „čte“ právě tuto informaci. Dělat bezbariérový web neznamená zvýšené náklady, pokud se na princip bezbariérovosti myslí hned při tvorbě webu nebo při jeho zásadní změně. Je potřebné jen zvolit vhodnou technologii. Dodržet zásady bezbariérovosti dokonce neznamená dělat kompromisy ani v grafickém zpracování.