Tajné tipy výroby webových stránek

Nejdříve jsme zvažovali, zda sekci Tajné vůbec zveřejnit.  Nakonec jsme se k tomuto kroku rozhodli. Chceme být výjimeční, chceme udávat trend nejen pro naše klienty, ale i pro ostatní odborníky v tomto oboru. Všechny strategické informace zveřejnit nemůžeme, protože by se Tajná sekce stala rozsáhlým portálem. Chceme jen zobrazit některé strategické informace, které mohou pomoci ostatním.

Tajné informace nemají špionážní charakter, jsou to aspekty našich zkušeností z naší tvorby webových stránek, které je nutné přijmout, aby bylo možné dosáhnout skutečného úspěchu.

Zásadním tajemstvím webových stránek je odpověď na otázku „jak vydělat?“.

Webové stránky jsou velmi specifické médium. Slouží především jako reklamní prostor. Mají také vlastnosti efektivního obchodního nástroje, poskytují inzertní prostor, chovají se jako reprezentace. Ale hlavní významem je reklama. A reklama musí především vydělávat.

Odpověď na otázku jak vydělat zní: Neinvestujte do reklamy více, než můžete vydělat. Můžete namítnout, že nelze určit hranice efektivní investice, ale nenechte se mýlit. Internet tuto hranici určit umí, a to velmi přesně. Další tajemství je tedy schováno v otázce „jak hledat hranici efektivní investice do reklamy“. Náklady na tvorbu webových stránek lze odhadnout prostě.

Většina webových stránek postrádá smysl

Hodinová cena za práci grafika + hodinová práce kodéra = cena za výrobu webových stránek. Neúspěšných webových stránek. Stránek, které nikdo nehledá, nikdo je neuvidí, nikoho nezajímají. Cena za výrobu takových webových stránek jsou vyhozené peníze.

Abychom předešli zbytečné investici, musíme nejdříve zjistit, jaký obchodní potenciál mohou webové stránky mít. Informace o počtu potencionálních návštěvníků se platí zlatem, ale zjistit ji lze. Musíme však zdůraznit, že smyslem webových stránek není hledat návštěvníky, ale zákazníky. Diamantová informace o počtu potencionálních zákazníků lze zjistit na internetu také a snadněji, než v jiných médiích. Hranice efektivní investice do internetové reklamy je nasnadě – je limitována počtem potencionálních zákazníků.   

Tajemstvím je i to, jak zjistit počet zákazníků, které je možné k nabídce webových stránek přilákat.

Řešení je jednoduché – stačí provést analýzu. K analýze potřebujete internetový prohlížeč a logické myšlení. Nejdříve je nutné zjistit, jak se chová ona skupina zákazníků na internetu, jaká slova a fráze zadávají při vyhledávání a jak přesně znají to, co hledají. Některé vyhledávače vám informaci o nejhledanějších slovech a frázích sdělí.

 

Chcete-li zjistit další podrobnosti, stačí navštívit stránku on-line webová poradna zdarma